۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

جوادی در گفتگو با مهر:

اتفاقات اخیر در تاریخ کشتی بی‌سابقه بود/ شرایط همچنان بحرانی است

اتفاقات اخیر در تاریخ کشتی بی‌سابقه بود/ شرایط همچنان بحرانی است

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات و حواشی اخیر این رشته گفت: اتفاقاتی که از ابتدای سال جاری بنا به دلایلی در کشتی ایران بوقوع پیوسته به واقع در تاریخ این رشته مدال آور و کهن بی سابقه است.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشتی در حالی برنامه‌های خود را پیش می برد که نه پولی در بساط است و نه حمایتی از سوی وزارت ورزش. ضمن اینکه اسپانسرهای مالی نیز به دلیل تغییر و تحولات، رغبت چندانی برای سرمایه گذاری در کشتی ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که این دوران بحرانی و سخت کشتی ایران چه زمان به پایان می‌رسد، گفت: فعلا که نه وزیر ورزش تعیین شده و نه رئیس فدراسیون کشتی. طبیعتا در چنین وضعیتی نمی توان بطور دقیق چیزی را مشخص کرد، در نتیجه ما هم به عنوان اهالی و پیشکسوتان کشتی امیدواریم هر چه زودتر وزیر ورزش مشخص شود تا شاید کشتی نیز از این مشکلات خلاصی یابد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داد: وضعیت کنونی کشتی واقعا بحرانی است که اگر این شرایط همچنان ادامه یابد، باید انتظار اتفاقات بدتری را در این رشته داشت. در همین چند ماه اخیر بسیاری از تورنمنت های بین المللی به دلایل بی پولی و مخالفت شورای برون مرزی لغو شده و اردوهای آماده سازی ملی پوشان در رده های مختلف نیز آنطور که باید و شاید از امکانات مطلوب برخوردار نبود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی در خاتمه تصریح کرد: رقابتهای جهانی 2013 مجارستان در پیش است و ملی پوشان کشورمان در شرایطی خود را مهیای این میدان بزرگ می کنند که نتوانستند در تورنمنت های بین المللی و تدارکاتی محک بخورند. مطمئنا این مساله کمی باعث نگرانی است که امیدوارم مشکل زیادی برای کسب نتیجه در جهانی بوجود نیاورد.

کد خبر 2109943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha